El mes de juny es varen celebrar les proves del nivell A1 de l’EOI.

Les proves, el·laborades per l’EOI, es varen realitzar a l’institut; a la part oral va haver un tribunal composat per una professora d’Alemany de l’EOI i de la professora d’Alemany del Joan Alcover.

L’examen va constar de 4 parts: comprensió escrita, comprensió oral, expressió escrita i expressió oral.

S’hi varen presentar 20 alumnes. Tots varen aprovar les parts de comprensió oral (quasi la totalitat dels alumnes amb excel·lent) i  també varen aprovar tots els alumnes la part d’expressió oral (12 un 60% amb excel·lent).

Dels 20 alumnes que es varen presentar, 14 (un 70%) han obtingut el mes de juny la certificació del nivell A1.

Des del centre volem felicitar a tots els alumnes que han participat pel seu entusiasme i coratge i per haver fet una passa important en la seva preparació acadèmica i laboral. També volem compartir amb ells la satisfacció personal que significa haver obtingut aquest resultats i donar molts d’ànims als que tenen parts escrites per recuperar el setembre. Aquests alumnes han estat molt a prop de l’aprovat i amb una petita empenta poden aprovar amplament les parts escrites.

Tot d’una que ens informin des de l’EOI quan es faran els examens de setembre avisarem els alumnes afectats; en qualsevol cas, es farà amb prou antelació.

I per acabar, expressar una vegada més la nostra alegria per l’èxit dels alumnes d’Alemany, que a més de representar un motiu de satisfacció per a ells mateixos, contribueix a reforçar la marca d’identitat del nostre institut: l’aposta per un ensenyament de qualitat, significatiu i per la pluralitat lingüística.

Sagrario Longas, departament d’Alemany