Per ser més intel·ligent, viatja per enriquir la ment.

L’alumnat de 1r C de batxillerat ha posat enguany fil a l’agulla i ha decidit crear el seu propi viatge d’estudis per al curs vinent: 5 dies a Londres dissenyats i programats per ells mateixos, com a resultat d’un treball col·laboratiu, coordinat per l’assignatura d’Economia i duit a terme des del mes de gener. En principi, el viatge tendrà lloc durant la darrera setmana de novembre.

L’alumnat ha fet feina en múltiples àmbits: ha negociat un compte corrent amb un banc, ha investigat la documentació que cal per viatjar, ha triat un alberg cèntric i bé de preu, ha pensat quines activitats voldrà realitzar en esser a Londres, etc. En aquests enllaços podeu veure (1) un vídeo amb tota la feina que ha fet i (2) els resultats d’aquesta feina.

1. Vídeo

2. Presentació

Ara bé: per aconseguir el millor preu possible, cal fer la reserva ja. Per això, volem comprar els passatges la setmana que ve. Si vos voleu apuntar a aquesta nova aventura, heu de fer un ingrés de 200 euros al compte ES15 2056 0004 4720 4876 7020  de la Caixa Colonya. Teniu de temps fins al 2 de juny. És molt important que, en fer l’ingrés, poseu, a l’apartat de “concepte” el nom de l’alumne que viatjarà.

Per a qualsevol dubte, escriviu al coordinador d’activitats extraescolars: joan.bover@iesjoanalcover.cat