Èxit renovat dels alumnes d’Alemany de l’IES Joan Alcover a les proves de l’EOI!

Aquest setembre es varen presentar els alumnes que havien de recuperar parts escrites de les proves de l’EOI.

S’hi varen presentar 5 alumnes, 4 dels quals varen aprovar les proves i així varen obtenir la certificació del nivell A1.

Entre juny i setembre han obtingut doncs la certificació del nivell A1 18 alumnes dels 20 que han participat al projecte, la qual cosa suposa que un 90% dels alumnes ha superat les proves.

La il·lusió dels alumnes participants i aquest èxit ens redobla les ganes i les energies per a continuar amb aquest projecte el present curs acadèmic i quedem a l’espera de la confirmació de l’EOI per seguir endavant.

Des del centre reiteram la nostra felicitació a tots els alumnes que han participat pels seus bons resultats, pel seu entusiasme i coratge i per haver fet una passa important en la seva preparació acadèmica i laboral.

Amb la participació en el projecte EOIES i amb aquests excel·lents resultats dels nostres alumnes es confirma una vegada més l’aposta del nostre institut per un ensenyament de qualitat i significatiu.

Sagrario Longas, departament d’alemany