La comissió mediambiental de l’institut ha elaborat aquesta graella per facilitar les feines de reciclatge que es duen a terme.
QUÈ RECICLAM? | ON? | QUI? | QUAN? | COM? | OBJECTIU |
Paper |
|
|
Setmanalment per rotació | Al contenidor no s’hi podrà dipositar cap residu orgànic ni papers bruts (mocadors, embolcalls de berenars…). En cap cas el paper estarà arruat, per tal de facilitar el procés de reciclatge.El paper es buidarà a les hores d’estudi i tutoria al contenidor de paper gran de l’IES, situat al darrere del taulell de l’entrada (just entrant a mà esquerra) | Involucrar a tota la comunitat educativa i reciclar al màxim el paper que s’utilitza.Conèixer el procés de reciclatge del paper.Responsabilitzar als alumnes del centre envers les tasques ambientals. |
|
Segons necessitat | Mateix procediment que els d’ESO | Mateix objectiu que a ESO | ||
|
|
Segons necessitat | Buidant les papereres als contenidors adients | Involucrar a tota la comunitat educativa i reduir al màxim el paper que s’utilitza. | |
|
|
Segons necessitat | Es demana el paper per reutilitzar, sobrants de fotocòpies o aportacions dels departaments. | Involucrar a tota la comunitat educativa i reduir al màxim el paper que s’utilitza. |
Bel Ripoll i Flor Sánchez, comissió mediambiental