Premis

Els guanyadors es publicaran cada dijous del mes de maig  a les 13.45h al nostre lloc web seguint aquest calendari:

Guanyadores de poesia:

Guanyadores de prosa:

Guanyadora de millor curtmetratge:

Guanyadora del minicurtmetratge

Mantenim viu l’esperit de Sant Jordi

Si sant Jordi va poder derrotar un drac, nosaltres seguirem el seu exemple, ara més que mai, i derrotarem el virus. I el desànim. I la passivitat. Per això ens enorgulleix presentar-vos les diferents iniciatives que mantendran viva la flama del cavaller.

Un espectacular vídeo promocional de la lectura, cortesia del nostre alumne Jaume Gelabert Crespo, de 1r de batxillerat.

El vídeo-poema que encapçala aquest article, triat especialment per mor de les circumstàncies que vivim, amb la participació del professorat del nostre claustre dedicat a tots vosaltres.

La publicació dels textos finalistes del concurs de sant Jordi, organitzat per la Comissió de Normalització Lingüística. ¿O és que pensàveu que enguany no valoraríem com es mereixen aquestes petites joies literàries del nostre alumnat?

Els curtmetratges que es varen poder filmar abans del confinament. Aquí en teniu la llista de reproducció.

Tu també volies enviar un curt i no has pogut?

Per a tots els qui volien filmar un curtmetratge però a causa del confinament no l’han pogut realitzar, una nova categoria, oberta a tothom: el mini-curtmetratge! Si hi vols participar, encara hi ets a temps. Simplement, enregistra un curtmetratge, de temàtica lliure, d’una durada màxima de 20 segons filmat durant el confinament, dins ca teva.

Envia’l a tomeu.castell@iesjoanalcover.cat amb el nom de l’autor i el títol. Termini fins dia 8 de maig.

Aquí en teniu la llista de reproducció amb les primeres mostres.

Bon sant Jordi!