Els alumnes de Llatí de 2n de Batxillerat i de 4t ESO, acompanyats pel professor Pep Campillo, visitaren el dilluns 2 de desembre l’església de Sant Felip Neri de Palma per estudiar in situ les inscripcions llatines que ornen el temple. A més, els alumnes tingueren l’ocasió de conèixer la història del temple, gaudir de la pau que es respira en el seu emblemàtic claustre i pujar fins i tot al campanar. Acabada aquesta activitat educativa, la senyora Leonor, cuinera del monestir, ens va recompensar amb un berenar, que tingué lloc al refectori, i que constà de galetes d’Inca amb sobrassada, pastís de xocolata i gató d’ametlla. Fet que, en opinió dels alumnes, va fer que la visita fos veritablement profitosa, com ho demostren les cares de goig que apareixen a la foto.

Pep Campillo. departament de llengües clàssiques