seccions europees

Avui en dia és imprescindible ser capaços d’assolir els conceptes i relacionar-nos amb els companys tant en la llengua pròpia, com amb qualsevol altre idioma que ens obri una finestra al món i ens permeti accedir, en un futur, al coneixement necessari per a la formació dels nostres alumnes i a qualsevol grup de treballadors professionals.

2013_seccions_europees

logo_unio_europea

D’aquesta manera, a part d’assolir competències comunicatives en català, castellà, anglès i, de manera opcional, alemany, llatí i grec, els nostres alumnes tenen l’oportunitat de cursar una altra matèria -en el nostre cas- en llengua anglesa. Per altra banda, les Seccions Europees, que funcionen des del 2005 al Joan Alcover, depenen, bàsicament, del professorat amb què comptam al centre. Per aquest motiu, és possible que canviïn d’un curs per l’altre, tot i que la nostra prioritat serà de donar-li la importància que mereix.

Enguany, les Seccions Europees, han quedat distribuïdes de la manera següent:

1r ESO: Educació Física, Plàstica i Valors Ètics

2n ESO:Educació Física, Informàtica i Valors Ètics

3r ESO: Tecnologia (voluntari) i Valors Ètics

4t ESO: Matemàtiques (voluntari) i Valors Ètics

Professora coordinadora: Pilar Agustí, departament d’anglès.