Cerimònia de graduació: passat i futur

Enguany, des que arrencaven les primeres imatges dels vídeos i de les orles tenies la sensació d’estar fent referència contínuament al passat i al futur. Tenies aquesta sensació, òbviament, després de mencions a la càpsula del temps, però aixímateix llavors, quan admiraves els retrats magnífics dels nostres alumnes i endevinaves ja el devenir que prometien els seus ulls.

IMG_458208247

També el discurs de Juan Vizcaíno, raonat, racional, raonable (és que podria haver estat d’una altra manera?) de manera sòlida i profundament inspiradora feia constants referències al passat d’allà on venim i al futur al qual els nostres graduats es dirigeixen.

IMG_458208268

Aitana Álvarez i Àngels Nicolau repassaven els moments més significatius de la seva estada al centre i al futur que els espera. Les seves paraules, centrades i molt viscudes, ens arribaren al cor.

IMG_458208260

Les presentadores, Andrea Gilet i Enara Marino, molt fresques i dinàmiques, ens acompanyaren durant tota la vetlada. Enguany, a més, comptàrem amb la prodigiosa actuació en directe de dos alumnes: Arnau Fernández, a la guitarra, i Marina Cànaves, veu. L’emotivitat que traspua el directe tremola l’ànima.

Imatge, expressió, art, formació acadèmica i personal…

El passat està conquerit. El futur ja està guanyat.

Catalina Pizà, cap d’estudis adjunta