Aquest curs els i les alumnes de 3r PMAR han participat al projecte APS Serra de Tramuntana en el qual participa l’institut, fent dues aportacions treballades a l’àmbit científico-matemàtic.

La primera ha estat construir una maqueta a escala del massís del Teix, situat entre Valldemossa, Sóller i Deià. Ha quedat fantàstica!

Mira-ho la presentació que han preparat.

Cóm hem construït una maqueta a escala del massís del Teix

La segona crear  una web informativa sobre els diferents usos donats al llarg del temps als recursos naturals que ens ofereix la Serra.

Si la mires segur que descobriràs qualque curiositat que desconeixies!

Web informativa sobre l’aprofitament d’alguns recursos naturals energètics i no energètics de la Serra de Tramuntana al llarg del temps

Enhorabona als alumnes per la feina feta!!

Magdalena Ferretjans, professora de l’àmbit científic i matemàtic