El viatge d’estudis és una de les grans motivacions que tenim els alumnes de 2n de Batxiller al primer trimestre. Ofegats entre exàmens i amb la paraula selectivitat tatuada al cervell, la idea d’anar de viatge amb tots els teus companys a Berlín sonava realment bé!

Amb molta i·lusió i contents ja desde el primer dia que ens varen dir el nostre destí final, ens vàrem organitzar per preparar i vendre coques i així aconseguir diners per el viatge. L’AMIPA ens va ajudar molt ja que ens va subvencionar i proporcionar l’iPad que donaríem al guanyador del sorteig de Nadal que també haviem organitzat.

El viatge a Berlín va ser fantàstic! Una ciutat amb una història increible i anècdotes molt interessant. Els guies realment ho varen fer genial, tant alumnes com professors en vàrem gaudir moltíssim! Ens duim tots un gran record d’aquest viatge.

Enara Marino, 2n de batxillerat