Veniu a l’IES Joan Alcover dissabte 28 de març!

Benvolgudes famílies,

Seguint amb el projecte que  iniciàrem el curs 2012-13 amb l’objectiu d’obrir el centre a les famílies, enguany posam en marxa una nova iniciativa. Intentarem donar resposta a les preguntes:

Què pensen els meus pares de mi?

Què pensen els meus fills de mi?

Aquest acte consistirà en una jornada, dissabte dia 28 de març de 9’30h a 13h, dirigida a alumnes, famílies i professors a fi de passar una estona junts i tractar temes que tenim en comú sobre el futur dels nostres fills.

L’estructura de la jornada serà la següent:

9.30h – 10.00:  Benvinguda als assistents

10.00 – 11.00: Conferència: L’adolescència, una etapa plena de vida, a càrrec de Joana Siquier Socies, llicenciada en pedagogia, especialitzada en psicologia clínica i penal i amb una gran experiència a tractar els adolescents i el seu entorn escolar.

11.15h – 12.30: Taules rodones on el tema serà  Un dia a la nostra vida

Ens reunirem, de manera informal,  explicant en què consisteix la nostra feina, quina formació requereix, l’itinerari professional i tot allò que volguem explicar. La posada en comú ens servirà per conèixer-nos una mica millor i per mostrar als nostres alumnes, fills i pares diferents opcions formatives i professionals. Ens agradaria que en formàssiu part.

Hi haurà tres taules o grups i us podeu afegir al que volgueu:

• àmbit sanitari, afers socials, docent, etc
  • àmbit industrial, relacionat amb la construcció, enginyeria, etc
  • àmbit de serveis, turisme, comerç, restauració, transport, etc

12.30:  concert i petit aperitiu

Concert a la sala d’actes del centre a càrrec del Combo Sky Shadows. Són alumnes de l’IES Joan Alcover i IES Ramon Llull. Faran un concert de 20 minuts a la sala d’actes. La seva intenció és fer un disc i, per tant, és una bona ocasió per ajudar-los.

13.00: Cloenda i aperitiu.  L’AMIPA del centre ens convida a un petit aperitiu per finalitzar la jornada.

Us demanam que reserveu a l’agenda aquest matí per poder gaudir de manera informal de la companyia de tots plegats.

Si estau interessats a assistir-hi, us agrairíem, per qüestions organitzatives que ens confirmàssiu la vostra assistència.