canals

Canals de comunicació

L’objectiu dels canals de comunicació de l’IES Joan Alcover és informar, cohesionar i fer participar la comunitat educativa d’una manera innovadora, pràctica i funcional. Per això, posam a la vostra disposició tots els canals dels quals disposam perquè pugueu conèixer les experiències diàries del nostre centre.

logo IES.005

Canal d’imatges on trobaràs les darreres instantànies de les experiències de la nostra comunitat a través de la mirada dels reporters fotogràfics de l’IES Joan Alcover.

Canal d’articles on hi trobaràs les darreres entrades publicades a la secció de notícies de la web i redactades pels membres de la comunitat escolar del centre: alumnes, famílies, professorat i personal no docent.

logo IES.001

Canal de ràdio elaborat pels alumnes de l’IES Joan Alcover on trobareu les darreres notícies del nostre institut i les entrevistes més interessants.

logo IES.004

Canal de produccions audiovisuals filmades i editades pels nostres alumnes que agrupen els millors moments de l’any i els esdeveniments més rellevants.

logo IES.002

Canal de piulades de totes les entrades que es produeixen als nostres canals de notícies, podcast, vídeos i fotos. A més a més, també hi publicam els esdeveniments del calendari que van destinats a tota la comunitat educativa.

ies_moodle

L’aula virtual és l’espai en xarxa on els alumnes i professors tenen accés als cursos, materials, fòrums de debats, activitats de repàs, exercicis interactius… per poder repassar, ampliar o consolidar els coneixements de les matèries que s’imparteixen a l’IES Joan Alcover.

logo IES.003

Canal social on trobaràs una selecció de les notícies publicades al blog de l’institut que han tengut més ressó.

logo IES.007

Canal d’esdeveniments per estar assebentat de les properes cites: jornades de portes obertes, reunions, activitats extraescolars, lliuraments de premis Sant Jordi, festa de graduació, ambientació d’aula…

logo IES.008

Canal de la Conselleria d’Educació per accedir a l’historial acadèmic i consultar-ne les faltes d’assistència, notes, dades personals… Si en voleu tenir accés poder podeu sol·licitar-ne un usuari i contrasenya al correu: familiesiesjoanalcover@gmail.com . En el correu que envieu heu d’escriure el nom, llinatges i DNI del pare i de l’alumne.