Després de tres setmanes…

Segons el calendari escolar avui comencen les vacances de Setmana Santa. Sembla estrany dir-ho en aquestes circumstàncies, però és necessari fer una aturada i dedicar aquest temps a altres activitats. Mantenir l’activitat acadèmica a distància no ha estat senzill i ha requerit d’una adaptació i esforç considerables per part del centre i de les famílies. Consideram/Enfocam aquesta pausa com una necessitat per a mantenir l’equilibri físic i emocional i retornar a les activitats a distància dia 20 d’abril amb l’energia necessària per a acabar el curs. 

Us desitjam a tothom uns dies de repòs, calma i tranquil·litat.

Us deixam un petit present. Es tracta d’un aplec d’activitats creades per alumnes i professors arran d’aquest confinament i que volem compartir amb tota la comunitat educativa de l’IES Joan Alcover. Gaudiu-ne.

Salut, ànims i força!

L’equip directiu

Recull d’activitats i projectes

(Per visualitzar algunes feines haureu d’iniciar sessió amb el vostre compte del centre)

Un blog en confinament (Comunicació i societat, FP)

Decàleg de confinament (Cultura audiovisual, 1r batx.)

Minicurtmetratges del confinament (Imatge i so, 2n batx.)

Recomanacions culturals (Imatge i so, 2n batx)

Estudi de germinació i creixement vegetal a casa (Biologia B1A)

¿És important l’ara, ara? – (Cultura Audiovisual, 1r de batx, A i B)

Fotos fent feina en remot (Imatge i so, 2n batx.)

Viatge virtual a Barcelona (Història de l’art, 2n de Batxillerat) 

Scratch at home (Tecnologia 2n ESO)

Kahoot challenge (Tecnologia, TIC1, 1r de Batxillerat) 

Exposició oral en línia de 2n d’ESO a partir del capítol ‘Jocs’ de la sèrie ‘Téntol’ d’IB3: exemple d’exposició; captura de pantalla esperant torn

My thoughts and insights about the current situation. B1B

My first 10 days at home. S3A

My first 10 days at home. S3B

My first 10 days at home. S3C

 Estos días (no)juntos (Llengua castellana i Literatura. Primer d’ESO) 

Muntem una coreografia. 4tESO Educació Física

Balls de saló 1rBatx Educació Física

Percussió corporal 1rBatx. Educació Física

Reptes motors 1r Batx. Educació Física

RECERCA ALIMENTS 3r ESO (3r ESO. C.Socials)

treballs gàrgoles (2n ESO. C.Socials)

Sobre la taxonomia dels animals (Treball cooperatiu de biologia 1 ESO B i C)

CIUTATS MEDIEVALS (2n ESO C)

QUÈ PODEM FER AQUESTES VACANCES DE PASQUA?

Anunci amb el hashtag #QuédateEnCasa (4t ESO Castellà)

Coronavirus posters ( English S1BC)

Coronavirus posters ( English S2BC)

Coronavirus posters ( English S4ABC)

Coronavirus posters (S3A) English

Coronavirus posters (S3B) English

Coronavirus posters (S3C) English

Diari d’un confinament  (Clàssques)

Reflexions positives davant d’aquesta situació de confinament (Català)

https://docs.google.com/presentation/d/1eHqLGTs3s39r8AnnBrlfkflzy5IfS8rc5C2p5Ar_PFc/edit?usp=sharing (3r d’ESO B) 

https://docs.google.com/presentation/d/15zF7T8F6BZ3r4LiVRKEofYg25kUvGyYbMoWS9QBo8hY/edit?usp=sharing (4t d’ESO B) 

https://drive.google.com/file/d/1i9PjtBWIKsRk9IqR76R2_AkvyQkhie1_/view?usp=sharing (4t B / Tutoria) / Enviam un missatge de suport! 

https://docs.google.com/presentation/d/19ljqANo-Bod-x2VnVr_fhHFPKuiOQaHWDQuU-H8w1zo/edit?usp=sharing (1r Batxillerat B) 

https://docs.google.com/presentation/d/1Qq8vkOXDWL_YNkROOW1EONtrAPYwGpJc-1HxD3aOZ2E/edit?usp=sharing (1r Batxillerat C) 

Quines sensacions tenen davant d’aquest confinament? Què fan per entretenir-se? 

https://docs.google.com/document/d/1YkD-MpZFEcBvH_qgKoNFYGfaFdg4iPMH6K0FaiSGfoE/edit?usp=sharing (1r d’ESO A) 

La música catalana

Recull de música en català (Exercicis d’omplir buits).pdf (2n d’ESO A)

1 ESO suport. Desde la meva finestra