El passat 24 d’octubre, els alumnes de TIC i Tecnologia Industrial de 2n de batxiller vam anar a la platja de Cala Major per col·laborar amb l’Institut Oceanogràfic en l’estudi del perfil de la platja.

Durant el curs passat, es va fer una primera campanya amb els alumnes de Tecnologia Industrial de 1r de batxiller i enguany se n’ha feta una segona amb la col·laboració dels estudiants de TIC.

El projecte el van posar en marxa la UIB i l’Institut Oceangràfic de les Balears amb l’objectiu de conèixer l’impacte que pugui tenir el canvi climàtic en el perfil de les platges. Van animar els centres educatius a col·laborar en la medició de les platges per recopilar més dades i conscienciar els alumnes sobre el canvi climàtic. És un manera de fer ciència ciutadana i els alumnes del Joan Alcover hi han volgut participar.

Maria Munar Lladó