Aquesta activitat s’ha dut a terme el 20 de març del 2019. El departament que apostà per la sortida va ser el de Biologia i Geologia, concretament na Maria Magdalena Colom. L’activitat tractava sobre la mar Mediterrània, la contaminació, els residus marins, les espècies en perill d’extinció, com diferenciar espècies invasores, entre d’altres. La sortida va ser una activitat lúdica i constant que fomentava l’aprenentatge. L’activitat va ser duta a terme gràcies al GOIB (Govern de les Illes Balears), concretament gràcies a L’aula de la Mar, un espai dedicat a l’estudi d’éssers marins, l’estat de les aigües i d’aprofitaments econòmics de la costa (pesca, turisme, etc.). Després de la visita, crec que resulta imprescindible incloure l’aprenentatge del medi marí en tots els programes educatius. Aquests han de considerar tant la població escolaritzada com la ciutadania en general. Les Aules de la Mar són centres d’interpretació del medi marí que posen aquests coneixements a l’abast dels alumnes i els professors de les Illes.

Alejandro Rodríguez, S1B