Un any més, i seguint amb la tendència de convocatòries anteriors, els alumnes del nostre institut s’han enfrontat a les proves PBAU (Prova de Batxillerat d’Accés a la Universitat) amb uns resultats més que notables.

El treball, l’esforç i la dedicació durant aquests mesos han donat el seu fruit, com demostra la nota mitjana dels nostres alumnes presentats: 7,08, i amb un 99% d’aprovats. I, com també és habitual, a la convocatòria de juny s’hi han presentat un percentatge molt remarcable: el 85,5% del total dels nostres estudiants de 2n de Batxillerat.

D’altra banda, cal destacar quatre alumnes que han superat les proves amb una qualificació superior a 9. Aquest resultat ha merescut la felicitació expressa per part del Vicerectorat d’estudiants de la UIB. Des de l’IES Joan Alcover ens sumam a aquesta felicitació i la volem fer extensiva a tota la promoció de 2n de Batxillerat 2016/17, que ha demostrat la seva vàlua durant el curs. Enhorabona a tots!

Merche Gil, administrativa IES Joan Alcover