In der Fotoausstellung “Deutsch in meinem Alltag” hat man an einem Fotowettbewerb   über das beste Foto teilgenommen. Die Schüler von audiovisueller Kommunikation von der 11. Klasse haben das beste Foto von der Ausstellung geschätzt.Der Schüler, der gewonnen hat ist Andreu Liu von 3r A ( die neunte Klasse) mit seinem tollen Bild “ Legoland”. Das Goethe Institut in Barcelona hat Kontakt mit uns aufgenommen und sie haben uns gratuliert, weil wir mit dem Ausstellungsprojekt  auf nationaler Ebene zusammengearbeitet haben.

En la exposició fotogràfica “Alemany a la teva vida diària” s’ha realitzat un concurs a la millor foto. Els alumnes de comunicació audiovisual de 1r Batx han valorat la millor foto d’aquesta exposició. L’alumne que ha guanyat és Andreu Liu de 3r A amb la foto  de “ el país de Lego”. El Departament d’ Alemany ha obsequiat aquest alumne amb dues lectures en llengua alemanya. El Goethe Institut de Barcelona han contactat amb el nostre centre i ens han felicitat per haver col·laborat amb el projecte a nivell nacional de la creació d’aquesta exposició.

Andreu Liu, ESO