Das Goethe Institut in Barcelona hat ein Projekt mit Fotos von Schülern , die Deutsch als Fremsprache lernen ( im Alter von 10-25 Jahren ), angefangen. Die Schüler gehen mit offenen Augen durch die Strassen, um deutsche Spuren zu fotografieren. Aus diesem Wettbewerb enstand die Austellung “Deutsch in meinem Alltag”.

Die Schüler von Joan Alcover haben auch ihre Ausstellung “ Deutsch im meinen Alltag in Mallorca” gemacht.. Sie haben die deutschen Spuren auf Mallorca  fotografiert und auf der Rückseite des Bildes haben mit Texten ergänzt, um zu erklären, warum sie das Bild ausgewählt haben.

Unsere Ausstellung steht vor der Bibliotek, links sind die Fotos der Schüler aus Barcelona, rechts sind die Bilder von Joan Alcover.

L’institut Goethe de Barcelona ha començat un projecte amb fotos d’ estudiants que aprenen alemany ( entre 10 i 25 anys). Els estudiants van amb els ulls oberts pels carrers, per a fotografiar  empremtes alemanyes. D’ aquest concurs es va crear la exposició “Alemany en la meua vida diària” .

Els alumnes del Joan Alcover han realitzat també la seva exposició “ Alemany en la meua vida diària en Mallorca”. Han fet fotos de les empremtes alemanyes trobades a la illa i en la part posterior de la foto han escrit un text, argumentant perquè han triat aquesta foto.

La nostra exposició de fotos es troba davant la biblioteca, en la part esquerra estan les fotos del Goethe Institut i en la part dreta les nostres fotos.

Sophia Natalia Badillo 1r de Batxillerat