L’AMIPA durà a terme la iniciativa de Motxilles Solidàries juntament amb el programa pilot de reutilització de llibres el dimarts 25 de les 9.00 a les 11.00 a l’aula 11.

Aquí teniu un resum d’aquesta iniciativa:

Benvolguts socis, amigues i amics,

Ja som al mes de juny i és el moment ideal per a plantejar-nos algunes iniciatives interessants.

Des de la FAPA a més de reivindicar i criticar, continuam amb les feines pròpies de la Federació  i els compromisos amb els socis.

La idea sorgeix en el marc del projecte “12 mesos, 12 tasques” i aquest mes ho volem dedicar a la SOLIDARITAT.

Volem donar conèixer, difondre i aportar iniciatives de solidaritat que sorgeixen des d’una escola.

Vos adjuntam un article de Carlos Gómez, antic alumne de Montesion i un dels “Solidaris” que duen endavant un projecte a Palma que dóna suport a mes de 8400 persones, de les quals 1748 són menors de 8 anys .

La història dels Antics Alumnes Solidaris de Montesion, coneguts com a “Solidaris”, és una història que val la pena llegir amb un final de compromís davant la situació actual.

Ens vàrem assabentar de que molts dels nins i nines beneficiaris del suport dels “Solidaris” tampoc no tenen material escolar ni motxilles al començar l’escola. També algunes APIMA ens ho heu contat a les reunions que hem mantingut.

Són moltes les famílies que compren motxilla nova i estoig cada curs escolar.

Per això, vos demanam que a final de curs, el darrer dia, deixeu la motxilla que ja no usaran més els vostres fills/es a l’escola. Les farem arribar tant als nins i nines beneficiaris dels “Solidaris”, com a altres escoles que ens ho demaneu,  si és que teniu famílies amb aquesta necessitat.

En aquest projecte hi col·laboren FAPA Mallorca, l’Associació d’antics alumnes de Montesion “Solidaris”, les Cooperatives d’ensenyament i si voleu vosaltres com APIMA solidària.

L’únic que heu de fer és coordinar al vostre centre la recollida del material i donar-li difusió ja sigui amb el cartell adjunt que vos facilitam o amb alguna circular.

A més de dotar de mitjans escolars als que no poden comprar-los, ens agradaria publicar un recull de les iniciatives solidàries a les escoles de Mallorca. Per això si feis mercadets solidaris, veneu coques, recolliu menjar per alguna entitat o feis qualsevol altra cosa HO VOLEM SABER per a compartir idees i iniciatives.

Podeu aclarir dubtes i enviar les vostres iniciatives per mail a info@fapamallorca.org o al 971 43 21 31

VOS ENGRESCAU?

Jaume Rigo, president de l’AMIPA de l’IES Joan Alcover