Divendres dia 31 de maig tengué lloc la Cerimònia d’entrega de diplomes i premis als guanyadors de la 5a edició dels premis d’anglès The Fonix de les Illes Balears a la Sala d’actes de l’IES Ramon Llull de Palma.

La Directora General d’Ordenació, Sra. Isabel Cerdà, el director d’International House a Palma, i el Director de la Cambridge University Press a Espanya i Portugal foren els encarregats de lliurar els diplomes i premis als guanyadors i finalistes.

Fou una cerimònia molt emotiva, plena d’humor i multilingüe, on els alumnes participants, familiars i professors gaudírem d’una vetlada molt agradable i acollidora.

Aquests són els alumnes de l’IES Joan Alcover premiats en aquesta edició de The Fonix 2013:

*Blanca Bennassar Aleñar (2n ESO)* Primer premi

*Marina Cànaves Canals (4t ESO)*Cinquè premi

*Maria del Mar Costa Martorell ( 1r baxt.)*Quart premi

Gràcies a tots els alumnes del centre que participàreu en el concurs i enhorabona als que heu arribat a la final!

Bàrbara Tomàs, departament d’anglès