Els darrers dies abans de les vacances de Pasqua són especials al Joan Alcover. Són uns moments en els quals podem deixar de banda les classes i gaudir de la companyia i la bauxa de tota la comunitat escolar. Enguany, com cada any, dimarts sortírem d’excursió tot el centre cap a la muntanya i la platja i, dimecres, celebràrem la que ja s’ha convertit en una festa a la creativitat on cada any els alumnes demostren que són capaços de reinventar-se i escenificar unes ambientacions d’aula espectaculars.

Us desitjam unes bones vacances i us deixam amb les millors imatges:

[youtube_video]a6Ze-S0gCdo[/youtube_video]

Ps: Agraïm a Maria Antònia Mir, Marta Salom, Aina Massanet i Javier Osterlynck de 2n de batxillerat de Cultura Audiovisual l’esforç que han fet per tenir el vídeo dels millors moments enllestit per al mateix dia.

[youtube_video]_KhEiSTImjc [/youtube_video]