THE FONIX 2013

Des del 2009, l‘IES Joan Alcover participa en el Concurs Interescolar d’anglès de les Illes Balears. Es tracta d’un consurs organitzat per International House Palma i per la Cambridge University Press. Compta amb el suport de la Direcció General d’Ordenació, Innovació i Formació Professional de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears, com a activitat organitzada en el marc del Pla de la Tercera Llengua adreçat a la millora de l’aprenentatge de la llengua estrangera per part de l’alumnat de nivells no universitaris.

El concurs és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius balears i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

Més informació

Aquí teniu els noms d’alguns dels nostres finalistes i guanyadors d’edicions anteriors:

ALUMNES PREMIATS *

> > *2009*: S2   Aldred Schelesier Corrales 2n premi

> >              B1   Lluïsa Schelesier Corrales 3r premi
> >              B2   Elena Sánchez-Pastor Gomis 1r premi

> > *2010*: B1   Alvaro Morote. 1r premi
> > *2011* :B2  Joaquín Valente 2n premi

> > *2012*: S2 Ferran Pericàs Cladera 1r premi

> >              S4 Maria del Mar Costa Martorell 2n premi
> >              B2 Juan José Garau Luis 5è premi

I els participants d’aquesta edició que aniran a la fase territorial són: