El dimarts, 5 de febrer de 2013, els alumnes de 1r i 2n del Batxiller d’Humanitats assistiren al Festival de Teatre Grecollatí  per presenciar al Teatre Principal de Palma la tragèdia d’Eurípides  “Medea”, representada pel grup teatral GAT d’Eivissa.

El Festival de Teatre Grecollatí porta grups de reconegut prestigi d’arreu de l’Estat espanyol i dóna sortida als grups de teatre balears, fomentant l’intercanvi i la projecció de les illes. Com a complement de les representacions, els alumnes són obsequiats amb exemplars de les traduccions de les obres a representar. Realitzades en la seva majoria per professors d’Educació Secundària, aquestes traduccions han rebut les felicitacions de la crítica dels mitjans de comunicació per la seva gran qualitat, la seva capacitat d’adaptació al català i les activitats didàctiques que s’ofereixen com a complement. L’èxit del Festival de Teatre Grecollatí ha fet que es plantejàs l’ampliació a les demés illes de la nostra Comunitat Autònoma, amb dues noves seus (Eivissa i Menorca) i amb l’augment de les representacions.

Pep Campillo, departament de llengües clàssiques