Començament de curs 2022-23

Us informam que el curs ha començat amb normalitat. El primer dia es varen fer les entrades esglaonades, a fi de facilitar l’accés a les aules, però en un parell d’hores tot l’alumnat ja estava dins classe seguint l’horari lectiu.

Sobre la LOMLOE

Una de les novetats d’enguany és el desplegament de la nova llei educativa, LOMLOE, als cursos de 1r i 3r d’ESO i 1r de Batx. Us deixam aquí la informació que la Conselleria d’Educació ha elaborat per a les famílies.

Dia 3 d’octubre us compartirem un petit vídeo on s’explicarà l’organització d’aquest curs escolar i entre els dies 4 i 10 d’octubre es convocaran les reunions dels tutors amb les famílies a través de videoconferència.

A més a més, us deixam una presentació amb les preguntes més freqüents que ens han arribat sobre els cursos de LOMLOE:

Sobre les activitats extraescolars de 14.00 a 15.00h

A més a més, us volem informar d’una de les novetats d’enguany: la possibilitat de realitzar activitats extraescolars al centre de les 14.00h a les 15.00. De moment, tenim confirmades les activitats d’escacs (dilluns i dimecres) i l’activitat de jocs de taula (dimarts i dijous). Les activitats estan subvencionades per l’AMIPA i tendran un preu reduït per al socis, tot i que qualsevol alumne del centre s’hi podrà apuntar. A part de les activitats extraescolars de 14.00 a 15.00, també es continuarà fent el taller de teatre organitzat per Produccions de Ferro amb col·laboració amb l’AMIPA.

Dimarts dia 20 de setembre a les 14.00h es publicarà tota la informació i el procediment per apuntar-s’hi en aquest enllaç. Les activitats començaran dia 3 d’octubre.