Campanya en contra de la guerra i d’ajuda a Ucraïna

Des d’ahir, dijous, a l’institut hem començat una campanya en contra de la guerra i d’ajuda al poble d’Ucraïna.

S’inicia a les 8h, amb la lectura del manifest LA PAU ÉS EL CAMÍ d’Escola i Pau Illes Balears, que feim arribar a totes les tutories i que podeu llegir clicant aquí (a les fotos: lectura del manifest per part d’alumnes de 2n d’ESO).

Per altra banda, el mateix dia, encetam una companya de recollida d’aliments, medicaments i productes d’higiene, amb caixes disposades al hall de l’institut, del 10 al 18 de març.

Consultau el nostre calendari per tenir tots els detalls de l’esdeveniment i saber què podeu aportar. A continuació us en feim un breu resum:

Campanya de Recollida d’Aliments i Productes de primera necessitat per a les víctimes de la guerra a Ucraïna, principalment d’aliments i medicament (roba, no!)

Podeu col·laborar amb alimentació: menjar preparat i llest per menjar, com llaunes de conserva, però sense envasos de vidre; amb medicaments de primers auxilis, pomades, benes, etc.; flassades, matalassos inflables i productes d’higiene personal o bolquers.

Tot el que es recollirà durant aquesta campanya serà lliurat al parc de bombers de Son Castelló on Familia Ucraniana de Mallorca organitza i coordina l’empaquetat i enviament directe a Ucraïna de tot el material d’ajuda a les víctimes de la guerra.

Col·labora amb el que puguis!

Comissió de Convivència

departament de Dibuix