Extraescolar de teatre, resultats de PBAU i preparació curs 2021-22

Aprofitant el final de curs us informam de diverses novetats.

Nova activitat extraescolar de teatre

Des de l’any 2018, Produccions de Ferro col·labora amb els aprenentatges en contextos reals que es desenvolupen al centre. Aquests darrers anys, el projecte ha consistit en la representació d’una obra teatral dirigida per la dramaturga i actriu Catalina Florit i interpretada pels alumnes nostres. El projecte s’ha realitzat dins una de les matèries específiques de batxillerat. Aquí teniu alguna de les obres estrenades i els reportatges que se n’han realitzat:

La darrera obra estranda fou premiada amb el Buero de teatre jove:

Arran de l’èxit del projecte, l’AMIPA i Produccions de Ferro, oferiran una activitat extraescolar d’aula de teatre amb l’objectiu de desplegar classes d’interpretació, veu i moviment orientades a la creació d’un espectacle anual que s’estrenarà a l’espai el Tub. Tot i que tendran prioritat l’alumnat del centre pertanyent a l’AMIPA, aquesta activitat estarà oberta a qualsevol estudiant que cursi ESO, batxillerat o FP a qualsevol centre de Mallorca. L’activitat es realitzarà els dimarts de 16h a 18h a partir del mes d’octubre fins al mes de juny en què s’estrenarà l’obra treballada.

El preu total de l’activitat, per a membres de l’AMIPA, és de 299€ (385€ en el cas de no ser soci). Les places són limitades. Tothom que hi estigui interessat, pot emplenar aquest formulari:

Excel·lents resultats a les proves PBAU i 1r premi extraodinari de les Illes Balears

Després d’haver rebut els resultats de les proves d’accés a la universitat, ens complau informar-vos que el 95% d’alumnes que han cursat batxillerat a l’IES Joan Alcover han superat amb èxit les proves. Enhorabona a l’alumnat, a les famílies i al professorat per l’esforç en un any difícil i per aquests excel·lents resultats. Molta sort a la nova etapa.

A més a més, cal donar l’enhorabona a Paquita Martorell per haver obtengut el primer lloc als premis extraordinaris de Batxillerat de les Illes Balears.

Preparació del curs 2021-22

Per acabar, us informam que de cara a l’organització del proper curs escolar estam fent feina i optimitzant recursos amb l’objectiu de tenir tot l’alumnat al centre i evitar les classes semipresencials, tenint en compte sempre la normativa higienicosanitària vigent. També us recordam la importància d’obtenir els materials bibliogràfics necessaris com els llibres de text de 1r i de 2n d’ESO o els llibres de lectura amb l’antelació necessària a fi d’evitar imprevistos.

Bon estiu!