amipa

Presentació

La manera més ràpida de tenir contacte amb la Junta directiva és a través del correu electrònic de l’AMIPA: amipa@iesjoanalcover.cat

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMIPA), us dóna la benvinguda al nou curs i us informa del treball que desenvolupem per al centre i per als nostres fills/es.

La Junta directiva es reuneix cada primer dilluns del mes, a partir de les 16:00 hores, per tractar assumptes que ens transmeten els nostres socis, la direcció del centre o els alumnes, sempre amb la voluntat de cercar els camins per a millorar, si cal, el funcionament del centre i orientar als familiars dels alumnes. Les portes estan obertes així que esteu tots convidats a participar en aquestes reunions mensuals.

Podrem continuar amb la nostra tasca, si tots junts participam per aconseguir el millor pels nostres fills/es i, per l’IES.

Si teniu voluntat de col·laborar i participar, teniu l’oportunitat de fer-ho ara.

psicòloga

L’AMIPA ofereix el servei de psicologia per orientar a les famílies i als alumnes que així ho requereixin. Aquest servei el porta la llicenciada en psicologia Analia Servera Palou, col·legiada B-1503.

més informació

serveis

-Taquilla gratuïta

-2 primeres consultes amb la psicòloga gratuïtes

-Descompte als comerços: Llibreria Alia, Blanco y negro, Xocolat Centre, MésMúsica, Academia Bárcenas, llibreria M&M, Drac Màgic i Viatges Barceló (oficina el Molinar).

– Extraescolars: handball, escacs, anglès, volei…

international house

Matrícula gratuïta als cursos d’anglès d’International House i un 10% de descompte a totes les mensualitats.

international house

Els continguts d’aquesta pàgina són proporcionats per l’AMIPA.