El passat 15 de maig, August Bover, poeta i escriptor barceloní, visità el nostre institut.

Uns dies abans de la visita, analitzàrem alguns dels poemes del seu llibre Cloc! i els posàrem en comú. També coneguérem un poc més d’ell cercant la seva biografia a Internet. Va ser una feina àrdua, però tot va pagar la pena quan finalment el coneguérem.

El dia de la visita, la nostra professora ens dugué a tots els alumnes de 2n d’ESO a la sala d’actes, on el poeta ens esperava. Tots seguérem i August Bover començà a xerrar. Una cosa que em cridà l’atenció sobre ell fou la fluïdesa amb què parlava. Però, és clar, un professor d’universitat ha de tenir aquesta qualitat. Ens explicà anècdotes diverses i respongué les nostres preguntes molt amablement. Fins i tot, ens arribà a dir que el podíem interrompre per demanar qualsevol cosa (encara que ningú no s’atreví a fer-ho).

Finalment, els alumnes de Literatura Catalana de 1r de Batxillerat entraren a la sala i recitaren un poema que havien creat especialment per a l’ocasió. Tot seguit, els alumnes de 2n aplaudírem i tornàrem a les nostres aules.

Javier Rodríguez, 2n ESO B