Les alumnes de 2n de Batxillerat  d’ Alemany han realitzat aquest vídeo que representa una paròdia de la cançó del grup Cro “Um die Welt”. Sophie, Dulce, Coco i Olga han escrit el guió de la cançó i també han fet el muntatge del vídeo. Com poden veure, aquestes artistes han produït una fantàstica versió amb un text molt original. La versió original al·ludeix a una tema amorós, l’amant fa qualsevol cosa per l’estimada persona, en la versió de les alumnes es qüestiona en el nostre món capitalista, tot es fa en voltant dels diners. Es nota que els encanta la música alemanya, estan constantment escoltant música actual en alemany i anglès, memoritzen totes les cançons i a més tenen una veu i una fonètica meravellosa. Ha estat un plaer realitzar aquest vídeo, s’ hem divertit i hem après molt. Com a professora, em sent orgullosa de les meues alumnes i del treball realitzat.

Entorn al grup Cro, en 2011 va aparèixer la primera cançó de Cro que  era una versió del clàssic “Sunny” de Bobby Hebb. El seu videoclip es va convertir en un fenòmen de internet; en menys de tres mesos  va superar deu milions de visites en YouTube.

En totes les seves aparicions públiques porta una màscara de os panda i sempre procura no mostrar la seva cara. Sobre aquest tema, ha declarat que ho fa amb la intenció de  no ser reconegut al carrer pels seus fans i poder dur una vida privada normal.

En tan sols dos discos ha estat número 1 en les llistes de Alemanya, Àustria i Suïssa durant anys.

A nivell individual, ha aconseguit el premi “Àlbum de l’any 2012” per MTV, un Premi Bambi en la categoria de “Millor artista pop”, i dos Premis Echo 2013 en “autor de rap” i “artista revelació.

Amparo Guardia, departament d’Alemany